Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare a unui produs comandat sunt suportate de catre client !

La orice achizitie prin magazinul online www.fernando.ro, daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, il puteti returna in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care v-a fost livrat de catre curier.

Produsele pot fi returnate numai pe baza completarii online a documentului numit formularul de retur sau direct in magazinul FERNANDO din Satu Mare, Str. Avram Iancu, Nr. 19.

Inainte de completarea formularului si trimiterea produselor, va rugam sa cititi cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.

  • Este recomandat ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista). 
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire excesiva sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii.
  • Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris impreuna cu poze la adresa de email office@fernando.ro.
  • Dreptul de retur se pierde si daca produsul a fost intretinut defectuos sau au suferit interventia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit (de exemplu utilizarea in conditii extreme, de concurs, etc). 
  • NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator.
  • In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, FERNANDO isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.
  • Toate cheltuielile de transport vor fi suportate initial de catre client, inclusiv in cazul neacceptarii returului sau a inlocuirii produsului. Daca un client returneaza un produs dupa ce l-a achizitionat va trebui sa plateasca suma standard de transport de 25 lei.
  • Daca returul indeplineste conditiile, va vom returna banii in contul specificat de dvs. in formularul de retur, urmand ca acestia sa fie vizibili in contul dvs. in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului.

ATENTIE – Defectele produselor vor fi luate in considerare doar daca acestea vor fi anuntate in scris si cu imagini trimise pe adresa de email office@fernando.ro in termen de 48 de ore de la data receptionarii acestora.